Nov 22, 2010

Lagenda Mafia Malaya: Alperto Salvatore Brusca


Gua kenang balik masa gua ganas dahulu. Gua memang banyak makan sayur. Kebanyakan mafia-mafia lain takut dengan gua salah satu sebab adalah kerana gua ada bela kucing.Dan gua pula jenis bukan penyabar.

Tak banyak dapat gua tulis kali ini. Dari gambar itu lu orang dah tahu gua ni jenis macam mana.



(ini adalah sequel Antara Sahabat, Sijil dan Senapang Thompson (PART 1))




p/s: Mafia-mafia pun pegi taman apa..
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

Kepala Mancis said...

DASAR MAPIAU!!

Pert Doherty said...

Dengki...

Kepala Mancis said...

alololo buchuk2 abg mapiau...haha

Anonymous said...

ohh...mafia ni vege laaaa...takutnyeeee~~~~~~

Pert Doherty said...

to dya.. bru tau ke? gua malas la nak heboh2 awal2 dlu..

bayang hitam said...

walaweh!

Pert Doherty said...

to ah cai.. hoho.. wlalalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...