Nov 12, 2010

Bengang betol gua!!!

Gua dah lama tak buat kerja-kerja terkutuk. Ada sorang makhluk ni buat hal. Eiiiii.... Kalau tiga tahun lepas memang gua tak pikir panjang. Gua jumpe je gua sebat. Yang ada di sekelilingnya pun gua balun. Bahasa gua masa tu pakai kaki dengan tangan je. Tapi itu cerita tiga tahun lepas la.

Gua memang tak boleh tolak ansur dalam hal-hal macam ni.

Gua tiga tahun lepas




p/s: Celaka Atap dah menulis lebih 5000 patah perkataan pun tak nak beritahu gua. Atap celaka buat blog tak beritahu, Gua dah tertinggal lebih 10 episod. 

Untuk para pembaca, diharap bertenang. Sila ke robotperosak.blogspot.com. Gua cuma terkilan bila tahu pasal kewujudan blog ni lambat. Atap memang mementingkan diri.

Gambar dicilok dari robotperosak.blogspot.com
p/s lagi: Atap ialah penulis. Tidak boleh dibuat teduhan.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...