Jul 3, 2010

Welcome to the Scousers Family

Selamat Datang 
kami ucapkan kepada

Wak Roy Hodgson
sebagai 
Manager Liverpool FC

Roy Hodgson: Atas sebab gua dah start jadi ahli keluarga scousers. Gua pun pasang misai. Rambut je blum buat lagi. Tak cukup duit ar bai.. Liverpool kelab miskin.. Terpaksa beli player yang murah-murah je. Sial..
 Maaf atas ucapan yang agak kasar. Gua terpaksa jadi begini. Pasal orang Liverpool suka ganas-ganas. Haha.. Best hooligans ever!!

DAN
Tak lupa juga kepada
Pert Doherty
Yang banyak membantu dari segi empat sama serta segi enam.
Beliau juga merupakan salah seorang Majlis Tertinggi dalam Pengurusan
Tandas di Anfield
Pert Doherty: Oi! dah berak flush la sial!!
Scouser (skaus-sir)
Brit. Inf. ~n. a person who comes from Liverpool.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

3 comments:

Anneft said...

PERuT!!!!!!!!!!!!! gua 1st..hahaha




admire sial misai lu..tapi wa xnak flush..

Pert Doherty said...

Haha.. cm cilaka.. buat permainan sape 1st lak.. hahaha.. gua xsmpt lak td.. sial.. haha

Senseii said...

haha..lu berak lame sgt..anyway,nice misai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...