Jun 12, 2011

Ketagih.. Sebelas Juni

Gua macam biasa. Pantang sekolah kosong.

Gua ushar kolar baju.

Adakala gua tengok dah macam tapak kasut gua punya kolar.

Disgusting.

Gua tak berapa amik pusing hal-hal macam tu dua tiga hari ni.

Gua seluk poket.

*     *     *






Paling buruk gua rasa

Ni secara dongeng adalah Socrates (hal socrates ni nanti gua cerita lain kali)


Sebelum gua ronda untuk kali terakhir pada 11 Jun 2011, gua sempat lukis binatang.

Gua yakin gua lukis binatang.
Tapi kadang-kadang macam serangga.


p/s: sebenarnya gua tiada idea menulis kali ni
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

6 comments:

Miscellaneous Smiles said...

pehh cntik lah otak..~

kau bdak skolah eh..

ayob said...

salah. dia pak guard sekolah!

gajah tu power.

Pert Doherty said...

mecelenos, aah gua budak sekolah..

Pert Doherty said...

jadah pak gard.. oi kata nk dtg..

ayob said...

ada org nak datang pasang kabinet kat umah aku. kena tunggu kat umah.

Pert Doherty said...

mula la nak reka cerita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...