Aug 9, 2009

UTHM X-Games : Banner Sudah Digantung.

Pada hari competition (8 Ogos 2009), kami berempat (Aku, Wiwit, Peja dan Kroko) bergerak naik kereta Perodua Kancil (JHV 2011) ke tapak X-GAMES. Kami sampai dalam area kol 10 pagi kalu x silap. Banner belum dipasang lagi pada ketika itu.

Nth dalam kol 11 kot banner dipasang. Haha. Ape la. Xpe la. Aku xkisah, yang penting benda tu dah jadi realiti sekarang. Huhu. seronok bila hasil kerja kita dihargai.

Peja, Kroko, Wiwit dan Aku berposing depan banner yang sudah jadi realiti. Hoho


Untuk laporan X-Games, aku xdapat buat. Sebab aku ada kt tapak pertandingan sampai habis pertandingan "BEST TRICK" je. Aku terpaksa balik awal sebab ada hal sikit. Hehehe.

ni la bannernya. Seronok btol benda jadi kenyataan. hahaha


untuk tengok banner dalam bentuk grafik komputer sila ikut link di bawah
Road To UTHM X-Games : Banner.



Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...