Jul 19, 2009

Road To UTHM X-Games : Mencari Sponsor

Suhaimi aka Ketua Projek sedang main skate (aku xtau dia wat trick ape.. haha)


Sebelum apa-apa, diharap anda mengundi untuk design yang anda minat.. TQ!
More on pollsb.com


Sepanjang Ahad (19 Julai 2009), kami bertiga (Aku, Wiwit dan Suhaimi(seorang pemain papan selaju merangkap pengarah projek kali ini)) berada di Johor Bahru.

TUJUAN UTAMA: Mencari Sponsor untuk UTHM X-GAMES 2009

Perjalanan hari itu bermula pada pukul 10 or 11 pagi. Kami bergerak dari Parit Raja menuju ke JB melalui jalan Simpan Renggam-Kulai. Sampai-sampai JB, terus ke UTM Skudai. Nak jumpa dengan kawan Suhaimi ni. Ada 2 orang (Ayie dan Fiq.. ini informasi dari Suhaimi. Kalu salah tolong bagitau. haha..). Diorang bual-bual ape-ape yang berkaitan projek ni. Aku x amik pusing sangat. Hahaha..

Skuad mencari Sponsor sudah bertambah menjadi 5 orang. Kemudian perjalan diteruskan ke Terminal Bas Larkin.

TARGET: Mr. Ajib di End Sevennine Skate & Stuff
No. V1 & V53, Pasar Awam Larkin, Jalan Garoda, 80350 JB, Johor Darul Takzim

Kedai barang skate "END SEVENNINE"


Mr Ajib


Si Suhaimi memulakan bicara. haha.. Pandai la diorang bual. Yang penting setel. Mr Ajib pon nak join x-games kali ni katanya. Pasal sponsor, kedai dia mungkin akan sponsor hadiah ke macam tu. Aku pon x paham. Haha..

Suhaimi (yg paling depan), dan Ayie (yg pakai baju "I love Rock n Roll") dan Fiq (yg pakai spek) sedang berurusan dengan Mr. Ajib


sementara diorang pegi berurusan, aku dengan Wiwit pergi lepak lepak kt tepi situ. Ushar-ushar dalam kedai tu la ape la.. haha..




Petang tu jugak Si Suhaimi pegi main skate kt UTM dengan geng-geng dia. Gambar aku takde tangkap. mm. Nanti la, lain kali. Haha.. Hari tu kitorang balik malam. Pukul 12 malam la baru sampai Parit Raja. Penat pulak aku nak citer satu persatu. Hahaha..

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

2 comments:

taoslayerz said...

sape nyer blog nie ek?? aku kenal si mamat wiwit nieh..hehe

Pert Doherty said...

Pert punye blog.. wiwit ni suppoter blog..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...