Nov 2, 2014

Rasukan

Ramai (baca: 2-3 orang) bertanya mengapa saya tidak menulis lagi di blog.

Saya pun tidak tahu menahu sebab musababnya. Ada yang mengatakan ini adalah satu keadaan di mana seseorang itu dihasut syaitan, jadi mereka yang dihasut ini akan menjadi malas yang tak fasal-fasal. Saya pun dah tak menulis perkara-pekara yang jenis melawan, perjuangan atau apa-apa pendapat mengenai hal semasa, contohnya hal pegang anjing, saya tak masuk campur. Tapi saya ada pendapat sendiri juga. Cuma kali ini saya tidak berminat hendak berpendapat sangat.

itu belumorang bertanya tak tangkap gambar lomo lagi ke. Lagi tak tahu aku nak cerita. Tapi kalau ada sponsor filem dengan cuci filem, aku sambung tangkap gambar jugek ni.

"woi, datang meru lah", husen talifon gua.

"jap ah", gua terus letak talifon.

sebenarnya gua tengah tune balik nak menulis ni.

asik melukis je pun boleh jadi gila kau tahu.

sesungguhnya gua ada beberapa projek tak jalan ni.

dan sesungguhnya kali ni gua tulis macam kena rasuk syaitan yang tak best. Gua harapkan dirasuk syaitan penulis atau typist.


Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...