Nov 23, 2012

Walau dicabar


Sedia Mula ,
Gosok gigi ke sekolah ,
Dan ibu beri sesudu besar ,
Scott's Emulsion yang sedap setiap hari ,
Saya kuat kuman pun lari .

Walaupun saya dicabar ,
Namun saya tak gentar ,
Begitu setiap hari penuh riang ,
Ibu membelai penuh kasih sayang .

WOAH ~ WOAH ~~
SCOTT'S EMULSION ~


gua ingat nak kaver lagu ni pesen ACDC. Bukan apa. Kacang sikit main. Tak mengarut sangat. Ini tidak, budak-budak sekarang ni nak jadi gitar hero sangat. Gua kadang dah tak tahu budak-budak ni main pesen apa. Semua nak jadi tangan laju. Tapi tak mengapa, mungkin itu lifetime wish diorang. Takpe. Tapi cuba la berpusu-pusu main bass ataupun drum. Dan yang paling gua geram time nak jammming cari drummer takda, pasal dah kena rolling dengan band lain. Manakan tidak satu drummer nak kena kaver sampai 12, 13 band. Apa cerita. Macam mana nak maju. Bedebah betul.


p/s: Makwe kedai runcit dan Surya 16 main twitter dengan gua. Lepas tu pura-pura tak rindu. Keh keh keh.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...