Nov 24, 2012

Johnny Punk Beroleh.. Lu tahu Beroleh di mana? (part 12)

"La yeke...", keluh Limah. "Ingat tadi kenapa terhendap-hendap macam nak rogol kite". Terus sahaja Limah menuangkan kopi ke cawan Pak Endut. Beranda rumah itu setinggi 4 mata tangga. Pesen rumah Felda lama. Di beranda rumah Limah ada satu meja bulat diameter lebih kurang 2 kaki, selesa untuk minum kopi. Pak Endut terus menerus memerhati Limah. Lawa. Boleh jadi sakit pinggangnya disebat Limah tadi sudah ghaib.

"Ini tulisan orang putih ni Pak Endut dapat dari mana?", tanya Limah.

"Ohh, itu anak aku.. Aku pun tak tahu tiba-tiba macam kena sampuk membaca benda tu", Pak Endut Mat Lazim menjelaskan kemudian terus menghirup kopi. Srupppp!! Srup! Srup! Perlahan-lahan.

"Ni kira nak kite bacakan semuanya la ni?", lembut Limah bertanya. Dengan rupanya yang lawa. Pak Endut terus tidak terkebil-kebil. Belalak matanya memerhati dada Limah. Limah walau berbaju kurung, tapi aura seksi itu masih wujud. Mungkin salah satu sebab memang dia lawa macam Selma Blair. Entah la.

"Ha la", Pak Endut mengiya. Namun mata masih tidak bergerak. Masih menumpu di tempat sama.

"I am anti-christ", Limah mula membaca.

Ok, ini Limah

*      *      *

Melati masih lagi tidak berhenti dengan telefonnya. Masih galak seperti awal tadi.

"Dah, dia dah blah. You cepat la ambil I", Melati meyakinkan dengan nada menggoda.

Kemudian Melati tersenyum sendiri dengan telefon masih di telinga. Membencikan betul gayanya.

POONNNNNNNNN!!!!

Tiba-tiba sebuah lori membawa babi datang melulu ke arah tempat betul-betul Melati berdiri sambil berbual dengan telefon.

Melati tidak sempat mengelak. Lori membawa babi itu juga tidak sempat mengelak.

Tubuh Melati menghentam grill depan lori membawa babi itu dengan sangat kuat. Kemudian bahagian belakang lori itu terangkat dengan tinggi sehingga hampir 90 darjah dari tanah. Bahagian hadapan kepala lori membawa babi itu kemik. Kemik yang bengkel pun geleng kepala menengoknya. Babi-babi di belakang semuanya riuh macam babi. Bahagian belakang lori kemudiannya jatuh semula mengikut aliran graviti. Pintu kandang tiba-tiba pecah ketika hempasan ke tanah. Maka berhamburanlah babi-babi keluar ke atas jalan raya. Keadaan menjadi sesak apabila babi-babi itu semua bertempiaran. Ada juga babi-babi itu sempat melakukan seks beramai-ramai menyebabkan laluan dari Esso ke Taman Peri penuh dengan babi. The Pig Horde.

Pengguna-pengguna kenderaan bermotor yang sedang melabuhkan kenderaan untuk diisi minyak di Esso kemudiannya semua histeria bila nampak babi yang banyak. Mereka kebanyakan lari lintang pukan tanpa ada hala tuju. Tapi kebanyakan lari menyelusuri Jalan Kluang menuju ke bandar. Lebih tepat menuju ke Batu Pahat Mall yang merupakan gedung beli-belah pertama yang mereka akan jumpa dari Esso. Keadaan tambah huru-haru apabila babi-babi yang tadi baru melakukan seks, terus melahir anak. Tindak balas biologi yang berlaku di depan mata mereka sudah tidak berlandaskan hukum alam yang pernah ditulis di mana-mana buku sebelum-sebelum ini. Keadaan dah jadi macam keadaan pra-kiamat. Babi-babi yang baru lahir itu pula terus berdiri dengan dua kaki. Sangat menakjubkan. Dan mereka semua tiba-tiba sudah dilengkapi dengan pencakar tahi yang diperbuat dari besi yang entah dari mana entah pencar itu muncul. Babi-babi yang masih berdiri dengan empat kaki mempunyai tabiat yang teruk. Mereka berak merata-rata dan makan di kawasan tahi mereka. Jadi babi-babi yang berdiri menggunakan dua kaki inilah terpaksa membersihkan segalanya kerana mereka ada pencakar.

Dalam suasana yang hiruk pikuk itu, tiba-tiba bangkai kepala lori itu bergerak. Bukan bergerak sedikit-sedikit, tapi keseluruhan kepala lori itu terbalik. Suasana di kawasan kepala lori itu penuh asap serta debu. Menjadikan pemandangan kurang memuaskan.

Satu susuk manusia keluar dari kawasan debu itu. Dan dapat dilihat jelas di tangannya adalah senapang gatling Glagolev-Shipunov-Gryazev dengan berjuta peluru berantai yang tersemat bersama. Namum wajahnya masih belum jelas kelihatan.

"DIE YOU MOTHER FUCKER!!!!!", jerit susuk tadi itu kuat-kuat.

Senapang gatling Glagolev-Shipunov-Gryazev itu sudah memulakan putaran. Bermakna...

DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUDUDU!!!!!

p/s: gua tak tahu nak taip bunyi mesingan macam mana.

Ok, ini Limah yang menggoda

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

Anonymous said...

mcm syaitonnnn.. kah kah kah.. melati tah terburai ke mana?? typo belambak.. kah kah kah.. EOS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...