Jan 19, 2012

Topik

"Kalau kau jadi striker, lepas tu kau skor, kau nak celebrate macam mana?", aku tak pasal-pasal tanya satu kawan ni. Dah dari tadi mintak topik. Aku kasi la.

Kawan aku terkedu kejap. Mungkin banyak akalnya nak raikan gol.



"Aku nak macam Berbatov.", kawan tu beritahu.

"Macam mana?", gua tanya balik. Gua bukan jenis nak hapal pemain bola celebrate. Lagi la Berbatov.

"Dia stail rilek camtu, raikan sikit-sikit", kawan tu terangkan.

"Macho doh", sambungnya lagi.

"Oooo", gua balas.

"Abis kalau kau?", kawan tu tanya balik.

"Aku?", gua sambil angkat kening kanan sikit, anak mata gua tetumpu pada wajah kawan gua tu yang duduk belah kanan gua sambil kepala gua menoleh sedikit dalam mengarah pukul 2.

Kawan gua angkat kedua belah kening, menampak kan kedut dahi. Kemudian mengangguk sedikit, sedang asap rokok dikemam dalam mulut sebentar. Akhirnya dilepaskan sambil dia mendongak ke langit.

"Kalau aku la kan... ", gua cakap sikit terus diam.

"Eh, ada rokok lagi?" gua tanya kawan gua.

"Buto, mana celebrate nye?", kawan gua pantas terus maki.

p/s: bende tah gua tulis. macam setan.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

4 comments:

engineer on site! said...

Belanja gua tiket underoath.. Pelissssss wink wink

Pert Doherty said...

klu rm50 gua blanja

engineer on site! said...

Rm80

Pert Doherty said...

apasal jadi rm80 lak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...