Nov 30, 2011

Nani 'topless'

Nani mengeliat. Puas. Hari ini dia tidur 12 jam. Sejak lepas Maghrib semalam.

Dengan tidur tak berbaju. Topless. Nani terus bangun menuju ke pintu sliding. Pintu sliding ni merupakan pintu kedua bagi rumah Nani, tapi Nani lebih selesa mengguna pintu ini berbanding pintu hadapan sebab kalau di sini buka buka terus nampak laman.

Sambil menuju ke pintu, mata Nani sempat juga menjeling ke cermin.

"Cantik juga aku tak berbaju", sempat Nani melemparkan senyuman kepada kembarnya yang baru sahaja dipujinya tadi.

Terus sahaja Nani membuka pintu sliding. Nani masih lagi topless.

Namun itu tidak membatalkan niatnya untuk terus keluar menghirup udara pagi.

Nani terus ke laman. dan terus ke reban arnab.

Tanpa menghirau kenderaan lalu lalang melintasi tepi pagar rumahnya. Tanpa segan silu terhadap ramai, Nani terus menggomol arnabnya.

*      *      *

"Ni kalau aku makan lagi sebiji epok-epok ni bagus. Daripada aku menengok Nani. Takde pekdah.", getus Gary. Tangan dari tadi dah capai plastik epok-epok. Memang tinggal sebiji pun.

Semalam baru je Gary menonton video parti orang kerajaan. Chaos. Pilihan raya nanti Gary ingat nak bikin undi rosak. Itu saja ubatnya.

"Kalau ada 24 juta orang macam aku.. Lingkup Amerika ni. keh keh keh", Gary ketawa kecil.

p/s: ni apa benda dah tua sibuk nak main mafia war la mob war la. kah kah kah.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

10 comments:

Kepala Manchis said...

gua masih belum boleh buang nani manchestee dari pikiran gua. cilake.

Mr.Faiz said...

kepala bana Ultras

hz adam said...

=,= ,hahaha

ayob said...

nani ni arnab ke?

Pert Doherty said...

kepala manchis.. kepala hotak lu..

Pert Doherty said...

mr faiz pun mcm ultras

Pert Doherty said...

hz adam.. gelak bende?

Pert Doherty said...

ayob.. teke la.. keh keh

engineer on site! said...

Argh dabel meaning plak.. Xphm gua!

Pert Doherty said...

Nani memang tak pakai baju tadi pagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...