May 16, 2011

Hari guru & Kuiz Tomok


RM0. Kuiz Tomok:
Anda tahu segalanya tenteng Tomok? Uji diri anda & rebut peluang memenangi iphone 4!

RM0.30/min. Tamat 20/5. Dail *188 skrg! Tertakluk T&S.
______________________________________________________

16/05/2011
04:23
From: Hotlink
Bangun tidur terus ada mesej-mesej bangang masuk handphone.

Macam mana Malaysia nak maju kalau handphone guru-guru di Malaysia dipenuhi mesej-mesej macam ni?

Bangang punye servis.

p/s: Kepada mana-mana cikgu gua yang memebaca blog gua. Serta kawan-kawan yang dah jadi guru. Gua ucapkan selamat maju jaya. Moga-moga lu orang dapat membentuk generasi baru dengan nilai-nilai murni. Jangan dedahkan generasi baru dengan teknologi sangat. Jangan momokkan mereka dengan kata-kata, "Belajar pandai-pandai, kita kena setanding dengan teknologi barat". Jangan sesekali cakap, "Teknologi bagus ntuk kehidupan". Ingat. Gua bukan melawan norma. Masyarakat sebenarnya melawan norma. Mentaliti zaman sekarang memang macam sundal. Jaga-jaga sikit anak lu orang tu nanti. Esok besar kerja di syarikat telekomunikasi, buat servis-servis mengarut.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

5 comments:

syafiq said...

ko punya p/s lagi panjang dari entri asal. gila la

engineer on site! said...

Memebaca.. Bongok pert!

ah cai said...

ko suka tulis benda yang aku fikir...sebab aku x seberani dan sejujur kau..tahniah PERT!

cikpia said...

cikgu ngajor, ko tdor.... eja membaca pun ko kantoi.... malu la kat anak2 ko nanti pert!!!!

TunTeja said...

nice one bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...