May 9, 2011

Is This Anfield?

Ulraman Max.. Max Max Max.


Oleh SEPUPU LUCAS LEIVA


HOT ROD adalah getah terbakar di Craven Cottage sebagai hat-trick melihat pusingan gambar Kenny Dalglish kemenangan ketiga beruntun mereka.(google translate)

James Rightman mungkin tidak dikenali ramai. Tapi pada kebanyakan ahli 'Thames Valley Travellers', beliau adalah satu nama yang agak disanjung kerana pernah melakukan satu porak peranda ketika perlawanan Chelsea menentang Fulham 19 Mac 2006.

Thames Valley Travellers vs Headhunters



Berakhir dengan Fulham menang 1-0 jaringan Luis Boa Morte. Sangat berbaloi keganasan James Rightman pada ketika itu.

*      *      *

Gua duduk berdekatan penonton Fulham.

Sedang gua nak bakar rokok terdengar suara belakang gua.

"Ini Anfield kah?", tanya lelaki penuh jambang itu kepada perempuan di sebelahnya yang sekali imbas seperti teman wanitanya. Penuh tatu di lengan perempuan itu. Ada tatu gua perasan perkataan 'James Rightman the Killing Machine'.

Gua tertanya-tanya siapa James Rightman..

Skorbod ketika itu menunjukkan Liverpool 3 dan Fulham nil.

Gua bakar rokok.

Gua syak lelaki penuh jambang itu ada kaitan dengan puak-puak pakistan di bandar London ini.

p/s: Buat apa gua tulis skor penuh. Setakat Cicarito buat gol 40 saat.. Ni gua hantar Maxi 32 saat. Gol terpantas musim ini. Keh keh. 

Maxi Rodriguez - 3 biji
Dirk Kuyt - 1 biji
Luis Suarez - 1 biji



Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

3 comments:

ayob said...

syabas. sempat lagi nak juara. ada lagi dua game.

Chip said...

Maxi Rodriguez...! Runs down the wing for me. Maxi scores a hat-trick for me...

PC kOKak™ said...

Maxi Rodriguez memang boleh diharap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...