Dec 18, 2009

Adobe Illustrator : Setiap Hari adalah Hari Minggu

Everyday is a weekend..

Kenapa aku gunakan tajuk "Setiap Hari adalah Hari Minggu"?

Aku pernah berangan-angan mencipta komik menggunakan teknologi (Adobe Illustrator). Dan aku mungkin akan gunakan "Setiap Hari adalah Hari Minggu" sebagai tajuk. Tapi sampai sekarang masih tak bergerak-gerak. Kerana kerjanya agak leceh kot. Dan tiada profit. haha.. Mungkin la itu sebab-sebabnya.. tapi tengok la macam mana nanti.

Namun demikian, aku ada jugak mecuba untuk melukis-lukis menggunakan Adobe Illustrator. Contohnya seperti di bawah. Aku cube melukis salah satu watak berdasarkan diri aku. Hahaha.. (perasan bagus... haha.. lantak ar.. aku yg buat.. aku punya suka la..).. Selain itu, anda boleh lawat  mindakotor.co.cc untuk melihat cubaan aku melukis komik ini..




Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

3 comments:

Ahpeng Mohamad said...

buat kan pic aku satu..hehe

KIBA kline said...

nk jugak macam ni.
:0

برت دوهرتي said...

To Ahpeng Mohamad & KIBA kline.. Boleh2.. aku akan realisasikan impian kamu semua.. tapi lambat skit .. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...