Dec 7, 2009

Pakej Percutian yang terlalu lama..




Aku telah berehat dari penulisan blog sejak bulan lepas rasanya.. Haha.. Gara-gara exam.. Tapi walaupun aku berhenti kejap menulis blog, aku rasa tidak memberi kesan pun pada keputusan exam.. emmm..(mengeluh panjang.. haha)

Tak mengapa lah. yang penting. banyak jugak aktiviti yang aku lakukan sepanjang 'percutian' kali ni. Cuma kesemua aktiviti itu aku tak berjaya rakamkan dalam bentuk gambar atau video. Hanya cakap-cakap je yang ada.hmm... hmmm. hmmm..

Bagi memulakan penulisan setelah bercuti lama ni amat payah.. Sebab otak dah beku.. Start cuti, aku duduk umah. Duduk.. duduk.. baring.. duduk balik.. pastu duduk.. ntah.. duduk la sampai cacat.. Kalau tak duduk aku pegi main game yang aku sendiri sampai bosan.. Pastu dah tak tau nak buat ape, pegi la menziarah rakan-rakan. Tu pun kalau ada la diorang. Kalau tak aku pegi la As-Salam (warung mamak kat tempat aku) sebab nak tengok bola. Tapi tak tentu gak la. Ntah la.. Macam takde hala tuju hidup. Haha..

Mm.. nanti la aku sambung.. ngantok..

Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...