Dec 12, 2014

Skuter Modenas Agaknya

Sebenarnya membaca ni bagus..


Tapi gua bizi ni.. gua bizi.




Jadi gua bawa ke hadapan niat tu kepada masa masa yang tertentu.

Cerita hal gua nak bawa ke hadapan tu besar dan berat halnya jika disusur elok elok dari cara gua sampaikan ayat tersebut. Kalau dikaitkan dengan hal hakikat segalanya jadi tidak keruan. Punggung kau boleh jadi gatal tiba tiba. Dan adalah baik merenung ke dalam diri sendiri dan beristghfar.

Saya kemudiannya terpandang suatu gadis cantik menunggang skuter. Dia bertudung merah. Dan bodinya juga solid. Saya beristigfar dan menoleh ke tempat lain.

Dan skuter tadi berlabuh di belakang tempat saya duduk. Saya jadi kaget.

Saya cuba pandang wajah gadis itu guna ekor mata saya. Saya nampak sipi sipi.

Saya kembali menoleh ke meja. Gadis tadi itu rupanya menonong duduk di meja saya.

"Ya tuhan, adakah ini ujian?", terdetik dalam hati saya sambil saya mendongak ke langit.

Kemudian kami pun makan bersama sehingga saya dapati yang rambut saya sudah mulai busuk.

Jadi saya pun balik untuk bersyampu.

Gadis tersebut pun ghaib.


p/s: tapi serius cantik
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...