Jul 31, 2012

Desaru (cerita tak best)

Tenutetenutetenenewnew (Nokia punya ringtone)

'Basri 2' nama naik.

Gua angkat.

"Ha. apa benda?", terus gua sergah.

"Woi ni asri la woi, asri"

"Aku tahu la. ingat aku tak sep nombol kau?"

"Hihihihi", Asri mengelekek. Kalau gua dah tampar baru tak nak mengelekek kau bulan-bulan puasa macam ni.

"Ha, ada apa benda?"

"Woi jalan nak ke desaru lalu mana? Dia kena lalu kota tinggi kan?", Basri tanya gua.

"Ha, lalu kota, tak pun kau ambil jalan baru yang ada jambatan, turun senai ke pasir gudang.. aku tak ingat. senai rasanya"

"Yeke? aku rasa macam bukan"

" Ntah aku bukan ingat sangat, nanti kau tanya la sapa-sapa yang kau jumpa macam mana nak ke desaru lalu jalan baru, dah woi dah dah"

"Kau bizi ke apa?"

"Ha lah, aku pasang kereta, kang kalau gua tak pasang takda production kang kilang ni.. kah kah kah kah, penting beb gua"

"Yela, yela"

p/s: ok cerita tak best. pergi mampus. cuma gua rasa nak menulis. jadi gua tulis la.
Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

[ a D D y h A I K A L ] said...

pergh..pawer siot pasang kete..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...