Dec 4, 2011

Alexander DeLarge

Adaptasi dari filem A Clockwork Orange (1971)
Pegi mampus ah gua punya lukisan tak cantik, ini karya gua.


kita ambil satu kata pujangga dari orang terkenal

"Kalau bola tak nak masuk, tak masuk gak", -Pemain Utama Harimau Muda

p/s: rupanya hari ahad gua tak best macam waktu umur 6 tahun. 


Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

7 comments:

engineer on site! said...

Gua asyik teringat kata pujangga dari boya ja "... Main level-level pert jugak " hihihih...

Semoga hari kau esok lebih baik dr arini.. Jgn sedih2 k.. Dgr cita arini tade kelas.. Amboi, xsonok lagi?

Pert Doherty said...

cilake ingat kelemahan gua je..




apa tiba2 jgn sedih?

tobaq said...

babi. aku tak paham.
tapi cane kau buat animasi tu?
gila gempak pert

Kepala Manchis said...

bulan muharam yang kurang ohsem untuk gua. banyak betul benda slack.

Pert Doherty said...

tobaq, pegi tonton ah muvi tu..

Pert Doherty said...

muharam power

Nadia said...

best jugak kata-kata pujangga org terkenal tu Pert

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...