Dec 18, 2012

Cerita Perang (Masih lagi konsep tak sudah-sudah)

Jadi saya pun menyambung kerja modeling yang ala kadar. Sebab komputer saya tidak laju. Saya menyambung membuat rim yang saya jangka besok saya akan tukar lagi, sebab bukan main tak lawa lagi rim motor hero. Tapi apa-apa pun saya tetap dengan pendirian saya, rim lidi. Sport rim tak cukup kelas. Tapi belakang mungkin saya akan guna sport rim sebab saya malas. Handle motor pun belum. Silap-silap hari bulan pedal gear pun malas nak buat. Yang paling saya dambakan hendak buat ialah beg pengembaraan. Kerana apa, kerana beg pengembaraan adalah beg kain guni. Tambahan kemasan kulit. Kau ingat senang nak buat beg yang berasaskan kain dalam sistem 3d ni. Lagi senang buat benda besi pada gua. ataupun plastik.

Saya terfikir juga apa benda lagi hendak diletak pada motor pengembara.

Tapi besoklah. besok.




Ya gua pemalas nak buat tayar elok-elok. Gua pemalas nak buat sistem elektrik enjin. Wiring semua entah kemana. Lampu depan pun tiada. Handle apa tah lagi. Brake. Spoket. Tongkat. Banyak lagi. Tapi mampus ah. Gua punya pengembara, suka hati gua la. Yang ada latar belakang tu saja je. Konon-konon macam dah siap.


p/s: "Apa guna kau buat benda ni?", "Entah".


Ni iklan datang dari mana ni? Cis!

1 comment:

ayob said...

power nak mampus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...